Bałtycka 64a
Bydgoszcz, 85-707
Godziny otwarcia
Pon - Pt: 09:00 - 17:00
Zadzwoń
LAPART jest firmą zajmującą się profesjonalną naprawą laptopów, notebooków komputerów stacjonarnych, monitorów, kart graficznych wszystkich marek obecnych na światowym rynku. Nasz serwis notebooków wyposażony jest w nowoczesne urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szczegółowej diagnostyki i złożonych napraw serwisowych.
Istniejemy na rynku od marca 2008 roku; początkowo działaliśmy pod skrzydłami Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy, by następnie w czerwcu 2011 roku wyjść z AIP i utworzyć firmę LAPART Arkadiusz Bartylak. Swoje doświadczenie zdobywaliśmy, pracując w różnych firmach w całej Polsce składających się z kilku do kilkuset pracowników zajmujących się serwisem wszelakiego sprzętu elektronicznego od telefonów komórkowych przez cyfrowe aparaty fotograficzne, monitory, dekodery, elektronikę samochodową, komputery, laptopy i netbooki.
Jesteśmy młodym, prężnie działającym zespołem w branży serwisu nowoczesnych technologii, który swoje praktyczne doświadczenie serwisowe zdobywał od 2003 roku. Naszą zaletą jest nie tylko wiedza praktyczna, ale i teoretyczna zdobyta w cyklu dziennym na uczelniach technicznych – Uniwersytecie Technologiczno- Przyrodniczym w Bydgoszczy i Politechnice Gdańskiej – potwierdzona dyplomami i tytułami magistra inżyniera.
Nadal zdobywamy doświadczenie czynnie uczestnicząc w szkoleniach poszerzających naszą wiedzę i dokumentujących nasze kwalifikacje.
W dzisiejszych czasach naprawa elektroniki opiera się na bardzo drobnych elementach, co wiąże się z użyciem specjalistycznych narzędzi. Powodzenie naszej pracy w dużej mierze zależy od trafnie postawionej diagnozy.
Nasz zespół to doświadczeni specjaliści, którzy znają się na rzeczy.
Jesteśmy dostępni, gdy nas potrzebujesz, aby pomóc rozwiązać Twoje problemy komputerowe.
Rozumiemy, że każdy problem może być inny, dlatego nasze podejście jest zawsze dostosowane do Twoich potrzeb.
Cieszymy się zaufaniem naszych klientów, którzy wracają do nas ze swoimi problemami.
W Lapart naprawy przebiegają zawsze według tego samego schematu; niezależnie czy jest to serwis laptopów, czy monitora, drukarki, komputera stacjonarnego. Odbywa się to według następujących punktów:
Przyjmujemy zgłoszenie usterki i wydajemy potwierdzenie przyjęcia sprzętu do naprawy. Podczas przyjmowania zlecenia określane są przybliżone koszty usługi.
Zatwierdzenie kosztu naprawy po wykonaniu szczegółowej diagnozy; jeśli koszt nie został zatwierdzony przy przyjmowaniu, to dzwonimy z jego podaniem.
Po zdiagnozowaniu i zatwierdzeniu kosztów zamawiamy części z magazynu zewnętrznego lub pobieramy z naszego. Oczekiwanie przy zamówieniu części może wydłużyć czas naprawy o około 3 dni robocze. Jeśli części zamawiane są z zagranicy lub od producenta, to czas oczekiwania na dostawę jest podawany indywidualnie.
Wymieniamy uszkodzone elementy. Sprawdzamy, czy w najbliższym czasie jest ryzyko wystąpienia innych usterek i zapobiegamy ich powstaniu przez np.: czyszczenie i konserwację.
Testujemy sprzęt po naprawie, sprawdzając czy podstawowe funkcje działają poprawnie. Monitorujemy temperatury i szybkość działania urządzenia, proponując rozwiązania w przypadku pojawienia się innych „słabych punktów”.
Wypełniamy kartę testową, wykonując ostatnie czyszczenia zewnętrzne urządzenia i dzwonimy do klienta z informacją, że sprawny sprzęt jest gotowy do odbioru.
Potrzebujesz pomocy?
Przyjdź do nas, aby naprawić swojego laptopa i jednocześnie poprawić komfort pracy na nim. Zaoszczędzisz czas na szukanie każdego specjalisty osobno- u nas podczas serwisu komputera możesz zainstalować ponownie system operacyjny, dołożyć pamięci i wyczyścić laptopa jednocześnie. Dodatkowo pomożemy przy skonfigurowaniu Skype’a, wyborze i instalacji antywirusa, czy dobraniu odpowiedniej drukarki do domu lub biura. Wystarczy, że powiesz nam, jakie masz potrzeby; co powinno działać szybciej, jakie okienka włączają się niepotrzebnie, a my zajmiemy się wszystkim kompleksowo.
Jeśli chcesz otrzymać po naprawie części, jakie zostały wymienione, to poinformuj nas o tym. Zawsze możemy wydać stare części, ale gdy nie zabierzesz ich w momencie wydawania urządzenia, trafiają one do kosza i podlegają utylizacji. Zazwyczaj nie wydajemy uszkodzonych elementów układu zasilania oraz płyt głównych – zostawiamy je w częściowym rozliczeniu uwzględnionym już w cenę naprawy. Bezwzględnie wydajemy wymieniane na nowe układy BGA, takie jak mostki i układy graficzne.